XVI. Dunamenti Folklórtalálkozó - Levente, Csanád, Csenge

Levente, Csanád, Csenge

"Az Úr ajándéka a gyermek, az anyaméh gyümölcse jutalom." .................................................................................. Öt kobaknyi családtörténet: Csanád /majd' 3,5 éves/, Csenge /6,5 éves/, a csöpp Levente /fél éves/, apa és anya /örökké fiatalok/ - a kicsikkel a középpontban... ............................................. Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers ............................................ A traktor marad! Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers .......................................... Mehetne még lassabban is... ...........................Angyalka Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers ............................................... Lassabbaaaan!!! ............................................. Kukucs: Free Web Counters
Free Counter .............................................. Nemdohányzó honlap - www.dohányzás.hu
Nemdohányzó honlap
...............

Utolsó kommentek

  • lontayk: Gratulálunk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Csengének szülinapja alkalmából nagyon s... (2011.03.03. 21:16) 7 hónapos
  • lontayk: Apucinak nagyon boldog névnapot kívánunk sok-sok szeretettel. Sajnos a másik blogról nem mennek ... (2011.02.26. 08:43) 7 hónapos
  • lontayk: Nagyon hiányzott már a naplótok. Örülünk a híreknek, a gyönyörű képeknek. Tényleg hihetetlen, hogy... (2010.10.07. 20:10) Változások
  • vadvirag5: Hűűűű de nagyon örülök Nektek! Legalább annyira, mint tegnap este Boldizsár a féléves meglepinek! ... (2010.09.30. 14:38) Változások
  • Bius,Karina és Judit: Nagyon örülök,hogy írtál,és köszönöm,hogy szóltál!:):) Tüneményes a kis Levi,tényleg nagyon elrepü... (2010.09.30. 09:55) Változások
  • Utolsó 20

Kedvenc album

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

XVI. Dunamenti Folklórtalálkozó

2008.07.09. 00:33 - Levente, Csanád, Csenge, Vali

De ne szaladjunk így előre: hétfőn végre ismét elmehettünk a babaklubba (a karantén és a szigorlat után). Mindenki nagyot nőtt, és jót játszottunk együtt - a Csenge még hűtőmágnest is készített.

Délután a mama vigyázott ránk (mi mentünk érte, és miközben kélszülődött, én már nagy hévvel mentem is be anya szobájába, hogy ott folytassam a játszást, ahol nemrégiben abbahagytam - két habszivacs szemecskét illesztgettem be a habtapiba (a kezemben is maradtak, nem engedtem őket!), míg anya a kertben szorgoskodott. A Gabikáék is átjöttek (a himlő óta velük sem találkoztunk), a Csengével színeztek, halászgattak, fogócskáztak, bújócskáztak, szóval minden a régi volt.

Mikor hazavittük a mamát, nem szálltunk ki, mert közeledni látszott egy komolyabb zivatar. Én ezt nagyon nehezményeztem, kiabáltam is a mama után, és felháborodva mutogattam befelé. Anya megígérte, hogy nemsokára újra eljövünk, és akkor úgyis bemegyünk majd.

Kedden délelőtt a Laránál voltunk - néhány játékot vittünk cserébe a Süsüért, és még jópár zenéért, amit tőlük kaptunk. Olyan nagyot játszottunk, hogy észrevétlenül elszaladt az idő!

 

És a néptánctalálkozó? Ma délután volt, és nagyon élveztem! Amíg a felvonulókat néztük (akik zenéltek és táncoltak közben), végig sikongattam, és ugráltam a zene ritmusára - anyának már teljesen elzsibbadt a keze a tartástól. Az Annáékkal néztük végig őket, és úgy tetszett a gyereksereg, mindenki olyan kedves volt velem! És megint jó sokat álldigáltam egyes egymagam!

Kaptam sós sütiket is (pontosabban nem hagytam, hogy kóstolás nélkül elvigyék), de a várt reakciót produkáltam: ahogy be, úgy ki, miután forgattam egy kicsit a szájacskámban (ezt még jó párszor megtettem, mert mindig kínáltak). Hiába, tudom, én, hogy mi a jó nekem. Apáék viszont meglelték az eddigi legfinomabb kürtöskalácsot! Még a Csengének is ízlett. Ő egyébként majdnem elaludt, mire megérkeztünk a menettel, és a babakocsimban lustizott még egy kicsit, de aztán az Annával táncikáltak, míg el nem kezdett esni az eső. Én az új járgányommal vagánykodtam (meg a Bálinttal és a Péterrel játszottunk, nagyon kedves fiúcskák!), aztán anya nyakából nézelődtem, végül pedig egy süteményes sátorban kötöttünk ki, míg a többiek átmentek a Moziba (aki befért), mivel az eső miatt ott folytatódott a műsor.

Na, a sátorban éreztem csak igazán elememben magam! A járgányommal bementem az asztal alá (mélyen lelógott a terítő), majd egy rövid hatásszünet után nevetve előhajtottam onnan. Borzasztóan tetszett!

Itthon nem is akratam elaludni, pedig ma alig aludtam valamit. Amíg anya mesét olvasott a Csengének (a Zitától kapott Pöttyös Panni naplóját), addig fel s alá mászkáltam az ágyban, és a Csenge új napocskás lámpáját tologattam magam előtt, meg kapcsolgattam a holddal együtt, és így volt, hogy tök sötétben ültünk egy-egy pillanatra. Végül letolattam (már nagyon régóta tudom, hogy tolatva kell lejönni, sosem esek le), de hamar visszamásztam, hogy kukucsolhassak velük a függöny mögül (elbújok, és várom, hogy egy kicsit keressenek, aztán kacagva előtörök. Közben élvezem, hogy én látom őket, de ők úgy teszenek, mintha nem is sejtenék, hol vagyok). Végül a szopi közben a Csenge is kidőlt anya másik oldalán. Szép álmokat Kis Prücskök!

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csacse.blog.hu/api/trackback/id/tr7559785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bius,Karina és Judit 2008.07.09. 20:18:39

Hű de jó napotok volt.:))
Nagyon nagy huncut vagy te hallod-e.:))
Szép álmokat nektek!
Pusza!

vadvirag5 · http://bociboti.blogspot.com 2008.07.10. 13:51:58

Olyan jó és különleges hangulata van ezeknek a rendezvényeknek! Hát ha még ilyen gyerekcsapat gyűlik össze! Helyesek a Csajok, ahogy táncra penderedtek!
Örülök, hogy az eső sem tudta elmosni, és a vidám hangulat is megmaradt! Amihez persze Te is nagyban hozzájárultál!

Cuuuppp: Boti és Edit
süti beállítások módosítása