Aprónép - Levente, Csanád, Csenge

Levente, Csanád, Csenge

"Az Úr ajándéka a gyermek, az anyaméh gyümölcse jutalom." .................................................................................. Öt kobaknyi családtörténet: Csanád /majd' 3,5 éves/, Csenge /6,5 éves/, a csöpp Levente /fél éves/, apa és anya /örökké fiatalok/ - a kicsikkel a középpontban... ............................................. Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers ............................................ A traktor marad! Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers .......................................... Mehetne még lassabban is... ...........................Angyalka Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers ............................................... Lassabbaaaan!!! ............................................. Kukucs: Free Web Counters
Free Counter .............................................. Nemdohányzó honlap - www.dohányzás.hu
Nemdohányzó honlap
...............

Utolsó kommentek

  • lontayk: Gratulálunk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Csengének szülinapja alkalmából nagyon s... (2011.03.03. 21:16) 7 hónapos
  • lontayk: Apucinak nagyon boldog névnapot kívánunk sok-sok szeretettel. Sajnos a másik blogról nem mennek ... (2011.02.26. 08:43) 7 hónapos
  • lontayk: Nagyon hiányzott már a naplótok. Örülünk a híreknek, a gyönyörű képeknek. Tényleg hihetetlen, hogy... (2010.10.07. 20:10) Változások
  • vadvirag5: Hűűűű de nagyon örülök Nektek! Legalább annyira, mint tegnap este Boldizsár a féléves meglepinek! ... (2010.09.30. 14:38) Változások
  • Bius,Karina és Judit: Nagyon örülök,hogy írtál,és köszönöm,hogy szóltál!:):) Tüneményes a kis Levi,tényleg nagyon elrepü... (2010.09.30. 09:55) Változások
  • Utolsó 20

Kedvenc album

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Aprónép

2008.08.02. 07:49 - Levente, Csanád, Csenge, Vali

Előtte a Mária néninél voltunk. Előszedtük az összes nagy díszgyertyáját, díszládikákat, dobozokat - és az otthonról hozott fagolyókat rejtegettem el bennük, míg a Csenge gyertyázott. Motoroztam is - megfogott a nagy tér, az egymásba nyíló, tágas szobák, de a végén már nagyon ki akartam menni. Mert ott kutya is volt (Bogáncs, a fekete puli), és azt jól megnéztem ám magamnak, már befelé jövet! Úgy örvénylett körülöttünk, a nagy bundájával, hogy nem győztem kapkodni a fejem. Szegény kis Csenge pedig nekiment az egyik rózsabokornak - a kutyus elől akart ellépni - és pár apró, zöld tövis beleszúródott a karjába. Nagyon fájlalta (persze, az eléggé tud fájni, kivételesen nem "csinált" fájásról volt szó), de anya sok cicabebújót mutatott neki a melléképületeken, és azzal vígasztalódott egy kicsit.

 

Hű, az Annáéknál aztán népes kis csapat kerekedett: estefelé a Zsani és a Zita is átjöttek a szomszédból. Nagyokat ugráltak a trambulinban, még titkos megbeszélés is volt - a Csenge csak annyit árult el, hogy a mamákról beszélgettek. Sőt, a végén az Anna olyan kedves volt, hogy nekiadta a kinőtt csillogó mintás, ünneplő cipőjét is - no ennek úgy megörült, hogy nyomban felvette, és abban jött haza. Kellett is ez, mert az elején az Annát harapós kedvében találtuk (leszólta a papucsát, a festett képét, kihúzta a hajából a gumit, stb.), és a Csenge nagyon elszomorodott emiatt, hiszen ő napok óta készült a találkozásra. Ő is tud undok lenni (nála kimerül abban, hogy nem akar odaadni valamit), de nem így - ez már olyan ovis gorombaság (ami már a felnőttnek is fáj), és mint ilyen, teljesen ismeretlen a számára.

Én közben teljesen felfedeztem a kertet - valaki azért mindig figyelgetett a távolból - csúszdáztam, homokoztam (olyan jó járgányaik vannak a fiúknak, nem győzők betelni velük), a hintákat is  meghintázattam, az Annáról maradt járássegítővel (Tolika) pedig egyenesen profin mnetem (sajnos nincs kép), olyan ügyesen szedtem a csöpp lábacskáimat, hogy néha szaladni is sikerült - örömömben jókat nevetgéltem. Megdícsértek, hogy milyen ügyes vagyok - igen, ez itthon is így van, ha elakadok, nem esem kétségbe, ügyesen eligazgatom a járgányt az akadályok között. A végén pedig beültem a másik homokozóba, és estig méricskéltem a homokot - furcsa is volt mindenkinek - ők már hozzászoktak a kétévesek lendületéhez.

Egyébként a napokban már megszokottá vált, hogy kettőt-hármat lépek egyedül. Még a homokzóban is megtettem pár lépést felfelé (pedig az olyan süppedős)! Sőt, tegnap délután egészen sokat anyához - de nem került számolásra (nehéz is lett volna, hiszen anya végig pityergett...).

Szedelődzködés közben még be akartam menni a szobába - mindenhová be szeretnék, ahol eddig már jártam, nem értem, miért ellenkeznek néha?!

Este 9 után keveredtünk haza - ekkorra már kicsit több sírás volt - a Péterke, majd a Bálint hitte azt, hogy az ő nyuszimotorját akajuk hazahozni (olyan édesen védte, azt kiabálta, hogy elviszik a Péterét!)

 

Képek később, mert sehol nem lelem a gépet - lehet, hogy apa otthagyta?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csacse.blog.hu/api/trackback/id/tr21596947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Danianya 2008.08.02. 22:11:50

Nem csoda ha ennyire szeretsz a kertben-én is egész nap kint lennék,de Anya nem engedi-mindig valami kánikulát emleget....a kertet én is szeretem felfedezni,új kedvenceim a kavicsok;)

Puszi: Danci:)

vadvirag5 · http://bociboti.blogspot.com 2008.08.04. 11:27:39

Remélem a Csenge már el is felejtette a tüskéket! Bár az Annánál már biztosan elfelejtette... Sajnálom, hogy megbántotta, de a végén már biztosan az új cipő volt a legfontosabb és legnagyobb élmény.
Igazi felfedező vagy, hiába no, hajt bennünket az új élmény és tapasztalat lehetősége. És micsoda boldogság ha már csak egy új is adódik! Kis szaladgálós! Ügyes vagy!

Cuuuppp: Boti

Tóthszegi-Németh Éva 2008.08.06. 20:48:55

Sziasztok!

Hát ti aztán jól megnőttettek mióta nem jártam felétek. Ügyi vagy Csani, hogy már így totyogsz. Időközben én is megindultam (1évesen) és mostmár szaladok, anya nem győz utánam jönni. A nemeket én is hasonlóan élem meg, mint te, én megsértődöm és sírva megyek panaszolni valaki másnak, hogy éppen mit nem volt szabad csinálnom, vagy mit nem kaptam meg.
Szép nyarat kívánunk nektek.

Puszi Peti baba és anyukája
süti beállítások módosítása