Szemfüles kis lépegető - Levente, Csanád, Csenge

Levente, Csanád, Csenge

"Az Úr ajándéka a gyermek, az anyaméh gyümölcse jutalom." .................................................................................. Öt kobaknyi családtörténet: Csanád /majd' 3,5 éves/, Csenge /6,5 éves/, a csöpp Levente /fél éves/, apa és anya /örökké fiatalok/ - a kicsikkel a középpontban... ............................................. Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers ............................................ A traktor marad! Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers .......................................... Mehetne még lassabban is... ...........................Angyalka Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers ............................................... Lassabbaaaan!!! ............................................. Kukucs: Free Web Counters
Free Counter .............................................. Nemdohányzó honlap - www.dohányzás.hu
Nemdohányzó honlap
...............

Utolsó kommentek

  • lontayk: Gratulálunk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Csengének szülinapja alkalmából nagyon s... (2011.03.03. 21:16) 7 hónapos
  • lontayk: Apucinak nagyon boldog névnapot kívánunk sok-sok szeretettel. Sajnos a másik blogról nem mennek ... (2011.02.26. 08:43) 7 hónapos
  • lontayk: Nagyon hiányzott már a naplótok. Örülünk a híreknek, a gyönyörű képeknek. Tényleg hihetetlen, hogy... (2010.10.07. 20:10) Változások
  • vadvirag5: Hűűűű de nagyon örülök Nektek! Legalább annyira, mint tegnap este Boldizsár a féléves meglepinek! ... (2010.09.30. 14:38) Változások
  • Bius,Karina és Judit: Nagyon örülök,hogy írtál,és köszönöm,hogy szóltál!:):) Tüneményes a kis Levi,tényleg nagyon elrepü... (2010.09.30. 09:55) Változások
  • Utolsó 20

Kedvenc album

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szemfüles kis lépegető

2008.07.17. 07:23 - Levente, Csanád, Csenge, Vali

Tegnap egy sor új hangot vegyítettem a mondókáimba! Nem olyan tiszta még, de mintha a "cs" és a "gy" ("gyegye", talán a mamától jött - tegnap délután is vele voltunk - , mindig így próbál vígasztalni, ha meglátom anyát, de még nem tud jönni: - Hívjuk anyát! Gyere anya, gyere, gyere! és a kezével is mutatja) is benne lenne.

Amúgy már reggel erős kommunikációba kezdtem, és elvezényeltem anyát az udvarra, a Mimihez, meg egy kis birtoknézőbe, majd, mikor behozott - rettenetes felháborodásomra - odacsaltam a babakocsimhoz, és mutogattam: - Vigyél el sétálni! - mentünk is egy kört a templom körül (persze kevés volt).

Itthon aztán a kanalak felé mutogattam, és magyaráztam is erősen, mikor pedig megfogott egyet, elkezdtem az etetőszékre mutogatni: - Éhes vagyok! - ez már jó néhány napja így megy, de tegnap volt a legkifejezőbb.

Délután átjöttek egy kicsit a Laráék - most először furcsálltam, hogy beül a homokozómba: gyakran  odamásztam, és eltoltam őt. Most a dömpivel sem akartam tolni, mutogattam, hogy szálljon ki. De azért jól éreztük magunkat, még a csúszdára is felcsábítottuk a csöpp hölgyikét. És természetesen ismét hazakísértem, immáron motorral száguldoztam, míg ő gyalogolt az anyukája mellett. Még tepertünk egy kicsit a templom előtti téren (jómagam motorral, Lara gyalogosan, Csenge a dalmatás biciklivel), majd valahogy sikerült anyának hazafelé irányítania (motorral együtt vett fel, mint a Csengét kellett anno). Később nem volt baj, mert apa is megjött a traktorral. No, az után már minden nógatás nélkül mentem!

És útközben észrevettem valamit! Bőszen mutogattam, és meg is álltam mellette a mocimmal. Egy süni volt az, aki a kerítés tövében gyalogolt (persze a fényképező sehol...). A Csenge nagyon boldog lett, jó hosszan követtük a kicsiny tüskést, majd a Nyussz elszaladt apának szólni, hogy jöjjön ő is (mert a sün nagyon bátornak bizonyult, és egyáltalán nem menekült előlünk). Persze, mire visszaértek, pont egy hasadékhoz ért, és bemászott alatta. De így is láttuk, apa felemelte a Csengét, anya pedig engem - és én is észrevettem a gyomok között!

De miközben azt találgatták, hogy hol mehtett be, történt valami szokatlan: a motoromon ültem az út közepén, és mire odanéztek a járda szélén álldigáltam figyelmesen. Jó 3 lépésnyire a mocimtól! Erre anya kitárta a karját, és hívogatott, én pedig felé is léptem egyet - de hamarabb el szerettem volna érni, így gyorsan leereszkedtem, és odamásztam egy ölelésért.

Délután pedig a mamához is léptem 3-at!

Egyre csak ügyesedem.

A bejegyzés trackback címe:

https://csacse.blog.hu/api/trackback/id/tr66572014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lontay 2008.07.17. 13:13:43

Nagyon gratulálunk, ügyes fiú vagy. Gyorsan megtanultál járni. Olyan jó Nektek, hogy sünit is láttatok. puszi: Klári

vadvirag5 · http://bociboti.blogspot.com 2008.07.17. 13:41:47

Szinte előttem van, ahogy nagy hévvel és lelkesedéssel mutogatsz és magyarázol! Annyi minden mondanivalónk van, és ezt bizony rögtön meg kell értetni Anyáékkal! És nincs megállás...
Annyi felfedezni való csuda dolog vár! Semmi sem kerülheti el a figyelmed és mindez mocizás közben! Ez igen!
Kíváncsi vagyok mennyit kell még aludni ahhoz, hogy a lépegetésekből séta legyen... Már csak párra tippelek.

Cuuuppp: Boti

Danianya 2008.07.19. 17:13:01

Hűha!Napról-napra egyre ügyesebb leszel lépegetés terén is ;)) Nemsokára szaladhatnak utánad anyáék:P

Láttál igazi sünit?Én még csak mesekönyvben láttam;)

Puszi:Danci:)
süti beállítások módosítása