Téli hacuka - Levente, Csanád, Csenge

Levente, Csanád, Csenge

"Az Úr ajándéka a gyermek, az anyaméh gyümölcse jutalom." .................................................................................. Öt kobaknyi családtörténet: Csanád /majd' 3,5 éves/, Csenge /6,5 éves/, a csöpp Levente /fél éves/, apa és anya /örökké fiatalok/ - a kicsikkel a középpontban... ............................................. Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers ............................................ A traktor marad! Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers .......................................... Mehetne még lassabban is... ...........................Angyalka Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers ............................................... Lassabbaaaan!!! ............................................. Kukucs: Free Web Counters
Free Counter .............................................. Nemdohányzó honlap - www.dohányzás.hu
Nemdohányzó honlap
...............

Utolsó kommentek

  • lontayk: Gratulálunk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Csengének szülinapja alkalmából nagyon s... (2011.03.03. 21:16) 7 hónapos
  • lontayk: Apucinak nagyon boldog névnapot kívánunk sok-sok szeretettel. Sajnos a másik blogról nem mennek ... (2011.02.26. 08:43) 7 hónapos
  • lontayk: Nagyon hiányzott már a naplótok. Örülünk a híreknek, a gyönyörű képeknek. Tényleg hihetetlen, hogy... (2010.10.07. 20:10) Változások
  • vadvirag5: Hűűűű de nagyon örülök Nektek! Legalább annyira, mint tegnap este Boldizsár a féléves meglepinek! ... (2010.09.30. 14:38) Változások
  • Bius,Karina és Judit: Nagyon örülök,hogy írtál,és köszönöm,hogy szóltál!:):) Tüneményes a kis Levi,tényleg nagyon elrepü... (2010.09.30. 09:55) Változások
  • Utolsó 20

Kedvenc album

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Téli hacuka

2008.11.20. 05:06 - Levente, Csanád, Csenge, Vali

Ma volt az első overállos, bundás cipős nap (tegnap apával maradtam, míg anyáék az oviba mentek, később meg elég volt a dzseki).

Két napja pedig az első fagy... nyomasztóan későn.

Szóval anya először a rajta lévő egérkékre próbálta irányítani a figyelmemet - nem túl nagy sikerrel. Amúgy is nagyocska még, bár a méret alapján jónak kellene lennie. A kesztyűk pedig, amik rápatentolva lifegtek, na, azok végképp nem nyerték el a tezsésemet. Anya felhúzta az egyik kezemre, hátha valami játékos úton megtetszik, de nem - végül levette őket, és eltette. Jó lesz még, ha hull a hó. A Csenge sem volt halandó előbb felvenni.

Másodszorra már ügyesebb volt: előjött a jól bevált: Hova bújt a kezecskéd/ujjacskád/lábacskád? Ez már tetszett, mostanában még a kombidresszt (és rá a két réteg pulcsit) is így vesszük fel. Nevetve dugom ki a kezem, ujjam, és gyakran ismét behúzom, hogy mutogatva, kacagva elődugjam újra. Ráadásul még a kedvenc játékaim (kicsiny műanyag állatkák, valami farm szett-féle, még a Csengéé volt) is a markomban voltak. Na, ezek is elbújtak. Egyébként ügyesen kicserélem, és átteszem a msáik kezembe, ha öltözünk, de most mindkettőben volt, és nem akartam letenni. Pontosabban letettem, de gyorsan felkaptam megint.

Amúgy is kimaradt a reggeli szopim (az oviban kaptam meg), mert a Csenge korán kelt (hat után), és anyával végigolvastak egy egész Annácskás könyvet (a bordót) - mint rég. És anya nagyon csodálkozott, hogy a Csenge már nem  is emlékszik, hogy régen egész könyveket olvastak... Hmm, igen, ezt velem együtt már nem lehet. Tegnap este pedig kirakóztak - szegény Csengécske, nemrég megpróbálkozott a 160 db-ossal (amit egyébként úgy szeret) - na, azt végképp nem hagytam. Most a 60-as jött elő, az ágyon kezdték, dehát előttem már nincs akadály, úgyhogy végül lementünk a szőnyegre és ott raktuk ki...

Az ovi után apához is ki akartam menni. Overáll megint, és anya elnézegette az elefántos cipőmet, hogy ez már nem elég, és elővette a Csenge régi bundás cipellőjét (kék-barna, még jó is), hogy ezt vegyük fel. Csak ráztam a buksimat hevesen: Én ugyan nem! Nem adom az elefántosat!

Nagy nehezen azért rám adta - közben végig rugdalództam, tiltakoztam, és szorongattam, mutattam a régit: ezt add! Kimentünk apához, hogy ő is megdícsérje, milyen szép. De én csak befúrtam a fejem anya lábához, és toporzékoltam a lábacskáimmal, nem voltam hajlandó apára nézni. És a Pötyire sem, pedig ő is odajött megnézni, milyen szép cipőm lett. Aztán jött a Kotkodács is. Fél szemmel kisandítottam: hisz ritkán jön ilyen közel. El is hittemn, hogy az én cipőm jött megnézni - és vége lett a heveskedésnek. Többé nem tiltakoztam. Anya a biztonság kedvéért azért eldugta a régit.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csacse.blog.hu/api/trackback/id/tr8778859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Danianya 2008.11.20. 12:52:59

A sok téli ruha felvétele kb.nálunk is így zajlik;) Jó tippet adtatok,ki is próbálom legközelebb az öltöztetésnél ezt a játékos kezes-lábas bújócskát;))) Hátha könnyebben megy majd!:)

A kesztyűt azóta én sem tudtam ráadni Danira,de abban bízok ha hidegebb lesz akkor rájön majd,hogy miért is jó,és hogy melegen tartja a kezeit;)

Puszi:Ági

Bius,Karina és Judit 2008.11.21. 14:12:43

Jaj hát Te sem szereted ezt a sok göncöt.:(((
Jöhetne már a jó kis meleg amikor ismét egyszál pelusba szaladgálunk.:)));)))
Pusza!

vadvirag5 · http://bociboti.blogspot.com 2008.11.23. 17:41:16

Rögtön ez a versike jutott eszembe, bár lehet, hogy ismeritek:

Kell a sapka

Hidegebb az idő,
ősz lett a szép nyárból,
szélfiú karján most
száz falevél táncol.

Ilyen zord időben
kell a meleg sapka,
de balga az, aki
mégis otthon hagyja.

Én bizony felveszem,
dehogy hagynám otthon!
Nem akarom azt, hogy
a fülem lefagyjon.

Akik kinevetnek,
vagy csúfolnak érte,
azoknak a füle
fagyjon szilvakékre!
Juhász Magda

És kell immár a kesztyű is, nehogy úgy járj, mint én ma. Annyira fázott és égett a kezem, miután bejöttünk.
Olyan jó Neked, hogy ennyi állatka csodálta meg a téli cipődet! Biztos, hogy rögtön kényelmesebb is lett.

Cuuuppp: Boti

Ildikó 2008.11.24. 08:43:22

Az évszakváltás nálunk is mindig nehezen ment, Kincső is ragaszkodott a megszokott ruhákhoz, cipőkhöz. Most már nem így van, de az biztos, hogy a két gyermekkel elindulni vásárolni pontosan annyi idő, mint amennyi maga a vásárlás :)
Puszi!
Ildikó
süti beállítások módosítása